Öğrenci İletişim Bilgilerinin Güncellenmesi İle İlgili Duyuru
Sevgili Öğrenciler;
Bilindiği üzere; Covid-19 salgınından dolayı, 2020-2021 yılı güz dönemi eğitim ve öğretim faaliyetleri, uzaktan eğitimle yapılmaktadır. Öğrencilerimizin Fakültemize yaptıkları başvuru dilekçelerine istinaden, verilecek cevabi yazı ve tebligatlarımız, resmi olarak öğrencilerimizin ilk kayıt sırasında ya da ders kaydı yenilemelerde sistemde belirtilen adrese gönderilmektedir. Sistemdeki adres bilgilerine istinaden düzenlenen yazı ve tebligatlar, yanlış ve eksik adres vb. sebeplerle gönderiler geri gelmektedir. Öğrencilerimizin, ORACLE Öğrenci Otomasyon Sistemindeki adres ve iletişim bilgilerinin hatalı veya eksik olmasından dolayı hak kayıplarının meydana gelmemesi için üniversitenin ana sayfasında bulunan Web Kayıt sekmesinden aşağıdaki sıralamayı takip ederek adres ve iletişim bilgilerini ACİL olarak güncellemeniz gerekmektedir. Öğrencilerimiz ile yapılan resmi yazışmalar sistemde belirtilen adreslerine yapılacağından, resmi yazıların öğrencilerimize ulaşmaması nedeniyle oluşabilecek hak kayıplarından Fakültemizin sorumlu olmayacağını bildirir, sağlıklı günler dileriz.
Denizcilik Fakültesi Dekanlığı
I |
II |
III |
IV |